"De vragen van Questy raken mijn kernvragen"

Wat ga ik doen? Wat ga ik laten? Wat wil ik nooit meer vergeten?

Remco Claassen
Spreker, trainer, auteur en expert in verbaal meesterschap.

"Heel bijzonder hoe er door een set met kaarten een mooi gesprek ontstond."

Deelnemer workshop
Gemeente Rotterdam

"De wil om te weten, leidt tot de kunst van het vragen"

Questy verstaat de kunst van het vragen stellen.

Jan van Setten
Spreker, auteur en expert in gedragsverandering
en (persoonlijk) leiderschap.

“Zo wordt het voeren van een goed gesprek wel heel gemakkelijk”

Stefan op de Woerd
Managing Director Dialog
Hét online platform dat helpt het beste uit medewerkers te halen

  • Technische groothandel

    We wisten al een tijdje dat we aan de slag moesten, maar wilde klein starten. De Questy methode heeft ons geholpen om direct aan de slag te gaan.

  • Museum

    Ik ken mijn collega al tien jaar, door de gesprekstechnieken en de kaarten hebben we dingen besproken die we nog niet wisten van elkaar.

  • Wooncorporatie

    Normaal ging mijn medewerker zitten en wachtte tot ik startte met het gesprek. Nu begon zij direct en stelde mij de eerste vraag.

  • Overheid

    Gisteren was ik bij een starttraject bij een ministerie. We hebben beide kaartensets direct ingezet. Iedereen was heel enthousiast over deze werkvorm!

  • Zorginstelling

    De vragen uit de set Jij, ik en wij hebben verdieping in ons contact gebracht. Hierdoor ontstond meer begrip en versterkte we de onderlinge samenwerking.